Magiskt, men tragiskt.

Sitter här på min säng med min laptop, har släckt ned hela lägenheten och enda ljuset kommer från dataskärmen och mina stearinljus som jag tänt. Lite tragiskt känns det faktiskt, kanske dags att styra en karl? Eller inte, alla vet att jag inte är förhållande-tjejen, tror aldrig att jag kommer bli det heller ;D I love to fool around och det ska jag nog fortsätta med! Måste in till stan imorgon också, han som jag skulle prata med var på möte idag, sånt stör jag mig på som fan faktiskt :P När jag kommer och behöver svar och hjälp med mina frågor så ska personen va där! Var förbi systemet idag också inne i stan, dock jävlat sämst då dom typ  inte hade något av det vi skulle ha så vi får knata iväg till vårt älskade system i HC istället, där har dom allt som vi vill ha! Hageby ftw! Vi eller Emelie ringde på en lägenhet idag, dock var det grymt många som sökt på den så den får vi inte heller. Vi har hittat en lägenhet som är mittemot lilla Serian, skulle va roligt att få den ;D Kom idag fram till att Jenny och hennes man flyttar isf samtidigt som vi, alltså kan vi inte räkna med hjälp därifrån heller. Alltså ska jag och Hempa tömma varsin lägenhet och packa och hålla på, känns som överkurs och det kommer säkerligen ta lång tid! Ingen frivillig som vill komma och hjälpa mig? Kan isf tänka mig att bidra med resan, kanske om det inte blir för dyrt?! Kom igen mina vänner i Piteå, ni vet att jag älskar er <3 Nu ska jag ge the dark knight ett fjärde försök, hoppas på att jag orkar se klart den nu och inte somnar :D Heath Ledger är fan het, mums!


GURR!





Kommentarer
Postat av: Terese

söt kille. vad gör han, skådespelare/artist? någon film kanske?

2008-09-09 @ 22:04:50
URL: http://fjolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0