Kåt eller?

Hemma nu, spenderat kvällen hos Emelie där vi har legat och kollat avsnitt av Extra Extra, skrattat ihjäl mig för dom är så jävla sjuka. Fått sms om att vi är eftersökta och efterlängtade ute på krogen men någon gång kanske man ska testa på och va nykter också. Jag är dock fortfarande sliten sen igår så jag hade aldrig orkat dricka idag. Hade någon kommit in och sett jag och Emelie ikväll så lovar jag att vi hade blivit tagna för lesbian lovers, för hon har legat och smekt mig på brösten samtidigt som jag legat och smekt henne på röven. ;D Ska fatta mig kort då jag ska hoppa in i duschen och sen försöka sova!! Har några bilder som jag tänkte lägga upp, känns som att det var ett tag sen nu. Emelie gjorde dessutom en jävla god milkshake åt mig idag, snygg var den också! Hade vart skönt att ligga lite, har fan varit sugen hela dagen!

  
  
  
  
  
   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0