Jesus is my homeboy!

Nej det är han inte alls, jag kör med falsk marknadsföring då jag har på mig min Jesus tröja! Men snygg är den och bekväm som fan så det åker ofta på då jag har jobbiga bakisdagar! Är det bara jag som har speciella bakiskläder? Tom trollerna har jag bestämt i förväg ;D Kontrollfreak eller bara besatt? Jag vet inte men det funkar för mig iaf! Nu sitter jag och kollar på family guy, fan va bra det är! Finns nog inget jag hellre tittar på då jag ser på tv än det! Har nyss haft främmande men dom åkte för en stund den, för en av dom ska festa och den andra ska jobba. Jag ska sova! Sjukt trött idag, fast nu har jag hällt i mig säkert en liter kaffe så det kickar väl in precis då jag ska sova :)
Imorgon ska jag och Emelie åka och kolla på en trea i stan, blir roligt men jag kommer nog att sakna min lägenhet här, sen ska vi inte tala om hur less jag kommer bli att höra Emelie ligga och stöna dygnet runt! Hon har redan hunnit ligga i min säng och pillat på bäret, dock så är jag van vid detta så det är inget jag direkt bryr mig om längre ;D Får vi den så blir det inflyttning 1 dec, då får ni komma på inflyttningsfest ;D Nu blir det en dusch, inte hunnit med det idag än och sen ska jag nog krypa ner under täcket. Fan va tragiskt, lägga sig vid 19-tiden på en lördag.. men är man mobbad och utstött så är man :P Saknar Micka, finns inte många som delar min humor och samtidigt är lika vrickade som mig, det finns två och jag är glad att jag iaf har en av de tjejerna boende under mig! Det kommer barka rejält då vi blir sambos!





Kommentarer
Postat av: Suga mama

då vill jag komma ocu supa med er!!!!säg till i god tid så jag kan ta ledigt och boka flygbiljett!!!

2008-09-07 @ 09:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0