Jag ska fly fältet för en stund!

Min kära vän Jenny ringde för en stund sedan, meningen var att hon skulle komma och hälsa på mig men vi kom fram till att eftersom hon ska ha sin hund med sig så blir det nog enklare om jag åker. Kollade precis tågbiljetter så jag åker nog imorgon redan :) Ska blir roligt att träffa Jenny, jag har inte träffats och umgåtts med henne (längre än någon timme nu) sen i juli förra året! Förr umgicks vi hela tiden men det blir väl så då man flyttar till olika städer :) Stannar i uppsala till ons eller tors nästa vecka, får se om hon följer med hit då :) Skulle va roligt de då hon aldrig varit hos mig i Norrköping :) Emelie är här för tillfället, vi skulle ringa konsumentrådgivningen men hittar inget nr och de vi hittar är tydligen fel så jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Emelie har tänkt gästblogga hos mig så var uppmärksamma för hon är helt fantastisk på att skriva ;D Nu blir det en kopp kaffe!!



Nu började Emelie prata om ettusenett kuksvansar, mån tro vad hon menar med det ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0