Jag och Hempa har tjejkväll!

Jag och Emelie har haft en riktig tjejkväll ikväll! Det började med romantisk middag för två, vi åt räk&crabsticks-paj, med romsås och en sallad! Jag fick toppbetyg på detta och det var faktiskt jävligt gott, jag chockar mig själv. Sen blev det poppiscornisar och lite snarra till Idol, ja jävlar va vi älskar den nya juryn, jag tror vi låg och skrattade oavbrutet under den timme som programmet visades, väntar med spänning till imorgon då jag ska sitta bänkad! Har hunnit få i oss några koppar kaffe också, koffein är bra skit som man inte kan leva utan!
Jag såg i en blogg tidigare om hur man sminkar för att få sotade ögon, så jag och Emelie gav oss genast på detta för att försöka, nu efter att det är gjort så kan vi konstatera att sotare är inget jobb för varken mig eller Emelie. Har tagit bilder och tänkte lägga ut, en jag tror jag skippar det idag! Sitter just nu på golvet hos mig medan Emelie gör en inbakad fläta på mig, visste fan inte ens om att hon kunde göra det och jag tror inte att hon har varit medveten om det så länge hon heller ;D Men snyggt är det och skönt att få bort allt hår! Mitt hår har växt som jävla ogräs så nu har jag äntligen fått tillbaka längden efter att frisören gick lös på mitt hår, först fick jag typ en pagefrilla och sen gjorde en annan en hockeyfrilla. Blev kallad Wayne Gretzky där ett dag. ;D Ger upp bloggandet för idag nu, ni märker om jag orkar lägga in bilderna från kameran till datorn, isf lägger jag upp dom!




Jag såg ungefär ut såhär i håret efter att jag varit på Salong Polisongen ;D Och nej, jag överdriver aldrig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0