Jag har chockerande nyheter!

De som känner mig vet att gymnasiet var en tid som jag avskydde, enda läsåret som jag egentligen skötte var nog det första. I andra och trean hade jag sjukt mycket frånvaro som gjorde att mina betyg inte var de bästa då jag gick ut. Har man då en frånvaro på över 70% så är kanske inte det så konstigt. Nu har jag styrt upp det där och fixat till mina betyg, har lite kvar men det kommer jag fixa snabbt. Lovade också mig själv att jag aldrig mer skulle plugga, jag hatar att plugga men älskar att jobba, har dock kommit fram till att jag inte vill jobba med det jag gör resten av mitt liv. Så därför mina vänner i Piteå, det kommer dröja länge innan jag flyttar hem för nu ska Malin söka in på universitet! Ska plugga i 3 år också så jag kanske flyttar hem om tidigast 4 år ;D Jag vet att de säkert är många från min gymnasieklass som tvivlar att jag skulle klara de, jag förstår er men.. I'm a lot brighter then you think! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag in till stan och gå på infoteket, måste ha lite information om det hela. Om det går som jag tänkt mig så börjar jag redan i januari, annars blir det nästa höst. Jag vet, jag kommer bli galen, arg och förbannad och tro att jag inte kommer klara de, men då har jag Emelie, utan hennes stöd skulle jag inte ens söka. Säger hon att jag klarar de, då ska jag tamefan göra de också! Även om jag är en av hennes ointellektuella kompisar ;D 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0