Jag är som en hemmafru idag :)

Emelie får agera man då hon är i Linköping på någon mässa! Har varit på affären och hunnit städa undan, äntligen får jag ha det precis som jag vill ;D Jag gruvar mig för den dagen då jag ska flytta ihop med någon! Har även hunnit med att laga middag, så nu är det bara att sätta den på värmning när Slem kommer hem! Ska gå och hacka sallad nu också, ska slänga i honungsmelon, fy satan va gott ;D Vad gör en hemmafru mer än städar, lagar mat och handlar? Btw, idag då jag och Emelie var till HC så stannade en man och en kvinna mig, dom var från Norrköpings tidning och ville fråga mig vad jag tyckte var bäst med hösten, men jag hatar hösten? Dom ville att jag skulle va med i tidningen med bild och kommentar, vägrade dock i sten så tyvärr mina fans, ni får inte se mig i tidningen! Jag hatar verkligen då folk stannar en! Speciellt den där jävla montern i centrum, där står det alltid två sjukt charmiga killar så man sväljer ju i stort sett allt dom säger, jag brukar gå omvägar för att slippa dom! :D
Ni får inte glömma att kolla på Idol som börjar ikväll kl 20 på tv4, uttagningarna är ju så jävla kul och förra året skämdes jag mer än någonsin, jag vet att man inte ska skämmas för vad andra gör men jag kan inte låta bli. Uttagningarna var väl i Piteå eller Skellefteå förra året så man kände igen ett eller annat ansikte. Jag tror alla i Piteå ville sparka sönder tvn då J sjöng och nej, jag känner inte henne men Piteå är litet och där har man alltid festat med alla. Tror de är uttagningar från Luleå i år, får väl se om man känner igen någon, jag hoppas faktiskt inte det! 

 

I got  life, tschyyy!





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Funkade utmärkt för mig, testa använd lite mindre mörka och hårda skuggor så slipper du den effekten. :)

2008-09-03 @ 17:49:58
URL: http://shamelless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0