Jag är i en bloggkoma!

Jag orkar inte blogga mer, därför ska jag skriva otroligt lite just nu och jag tror också att det här blir det sista jag skriver idag. 2 inlägg, jag tror aldrig jag skrivit så lite någonsin! ;D Blev inget uppsala, har saker jag måste göra på måndag här så Uppsala får vänta en vecka eller två! Emelie är på personalfest, rocktema.. Jag hade passat in så bra där :( Nåväl, Emelie fick låna lite kläder av mig så hon får väl rocka till sig istället! Jag ska knata iväg till Jenny och dricka nån kopp kaffe, tanken var att hon skulle jobba i helgen men hade blivit dubbelbokad! Tråkigt då man brukar vilja jobba då man ställt in sig på det men roligt för mig för nu slipper jag va mest ensam och mobbad i världen ikväll! Har preci skommit ut ur duschen så nu ska jag klä på mig, sen drar jag! Öjebypuss!

Måste bara säga att en av mina favoritserier är Scrubs, jag har sett varje avsnitt alldeles för många gånger, iaf så har dom ofta med musik som är gjort av en herre vid namnet  Joshua Radin! Jag älskar hans musik, även om jag föredrar tyngre musik så är det Joshua som åker igång om kvällarna då jag tänker ljus, myser och tänker alldeles för mkt. Lägger upp en av mina favoritlåtar med honom.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0