Inga planer men ett steg, inte där än men på väg!

Hallå! Jag ber verkligen om ursäkt över att jag varit ruskigt dålig på att skriva i helgen och det jag skrivit har varit när dimman tagit över och jag ber om ursäkt om något blev stött av att jag skrivit något olämpligt ;D Idag har jag börjat om med att plugga, det känns inte så roligt så jag funderar om jag ska styra ett jobb istället och sluta med den här skiten. Har sovit länge idag och la mig tidigt igår, behövde ta igen några timmar som jag förlorat i helgen! Förkyld har jag blivit också men det har det varit värt för jag har haft riktigt roligt i helgen, speciellt i lördags :) Jag gillar min och världens roligaste killars tolkning av Curly Sue i slutet av kvällen på dansgolvet mitt mellan alla hånglande danspar! :D Har många stunder som jag aldrig kommer att glömma och jag har en hel del ord som jag brister i skratt av då jag hör men jag vet inte ens varför: "Kåt eller, Här är boxen, Senap, Sibel och Once you go Vern, you'll never go black" är några av de sakerna men dom måste då också sägas med en skånsk dialekt för riktigt bli så roliga som dom kan! Träffade som sagt två riktigt roliga män i helgen, en av dom var riktigt bra kompis med tjejen som ska tatuera mig och han sa att pinuppor är hennes grej och det kändes sjukt bra att höra.
Jag är öm. har ont och blåmärken överallt, tydligen har det gått galet till i helgen, but thats the way i play. Nu ska jag ta tag i livet och fixa lite saker, sen blir det en dusch. Såg att en kvinna blivit kidnappad som är från Piteå, det är farligt att bo i Norrland, så alla mina vänner packa väskan och flytta ner till tryggheten och Norrköping!







Kommentarer
Postat av: tanten

vad har senapen med saken att göra?? Va, va va??!!!

2008-09-20 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0