I'm gonna drink my money.

Alltså jag känner just nu att jag ska lägga ner den här bloggen, har mitt största fan sugarmama lämnat mig så har jag ingen anledning till att skriva längre :( Kanske beror det på att jag inte skriver lika roligt längre, men det ska jag skärpa mig med! Jag har faktiskt sjukt roliga saker att berätta om och jag ligger faktiskt och skrattar sönder mig 99% av dagen, men när man tänker tillbaka och ska skriva det så har jag alltid glömt bort detaljer som gör det roligt och då blir det inte lika roligt att skriva om. Men jag lovar mina läsare, jag ska bättra mig om ni lovar att inte lämna mig!! Jag har dock inte tid att sitta här längre, ska möta upp Hempa i stan kl 15! Hon som ska tatuera mig har inte ringt än, 3 dagar kvar till jag ska tatuera mig, hade faktiskt varit kul att få se vad det är jag ska göra :P Nåja, imorgon kanske..





Kommentarer
Postat av: Suga mama

im still here!!!!

2008-09-29 @ 17:54:04
Postat av: pissenisse från alvik!!

gå in på argalappen.se , helt underbart!!!

2008-09-29 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0