Ibland kan ljud skrämma en.

Jag kommer ihåg då jag var liten, då var X-files något av det äckligaste jag kunde se men ändå såg jag varenda avsnitt som värsta tönten. Jag och Anna har därför bestämt oss för att se filmen nu och då sökte jag på youtube för jag ville höra låten, direkt jag slog igång den så gick det en rysning längst ryggraden. Tror dock att filmen är skit precis som alla andra filmer som gjorts efter en serie! Blir en rök nu, sen lite nässpray!




Jag hatar också blogg.se sidan nu, var är senaste uppdaterade bloggarna? Jag älskade att surfa runt där för man hittade så extremt många idioter! Sen har dessutom mitt läsarantal nästan halverats!! Känner att jag blir förbannad, var är mina trogna läsare :( Skriver sen om hur filmen var.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0