Ibland förälskar man sig i något

eller i någon. För tillfället är jag inte förälskad i en människa utan i en sak eller rättare sagt en låt. Hörde den första gången för ungefär ett halvår sen kanske, det var Emelie som skickade till den och jag kan helt ärligt säga att jag blev såld direkt! Ska lägga upp den då jag har skrivit färdigt det här inlägget! Idag har jag varit i stan, handlade lite prydnadstjafs och en ny bh, oh mama vilka tuttar jag har! Jag älskar nya bhar för då står man verkligen och granskar boobsen och just nu känns det bra, kan nog bli lite cleavage i helgen! :D Tänkte ut och ta mig en promenad snart, Anna åker hem imorn så måste följa henne till tåget, halv 8 går det så vi måste upp tidigt då, dock så kan jag lägga mig direkt jag kommer hem igen vilket jag säkert inte kommer att göra, om jag känner mig själv rätt så kommer det bli en storstädning, men den som lever får se. På lördag ska jag och slynan mest troligt ut, blir nog Palace eller Otten, var inte så sugen på något av ställena då det känns som att majoriteten är runt 16-18 och jag känner mig lite out of place då jag är där. Men man får tänka positivt, både otten och palace är bättre än bajsställena som finns i Piteå, kan säga att jag inte saknar Pentlyt det minsta! Haha har kommit fram till att jag blandar in en hel del engelska uttryck i den här bloggen, det är inget jag gör då jag pratar som vanligt så ni inte tror att jag är nån Victoria Silvstedt! Enda gången jag snackar engelska är då jag är sjukt onykter utomlands (man kommer förvånadsvärt långt på svenska och kroppsspråk i andra länder) eller då jag inte kommer på ordet på svenska och ska förklara för Emelie, kan också hända ibland att jag drar av ett uttryck bara för att snitsa till det lite ;D I know, sjukt intressant vetande! Nu blir det promenad!

 

Vad tycker ni, sjukt skön eller hur? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0