Hej allihopa!!

Satt och funderade idag på vad det kan vara som gör blondinbellas blogg så stor, är det hennes högst spännande liv då hon bleker tänderna, förlänger naglarna, klipper sig, gör en ansiktsbehandling eller är det kanske hennes stavfel som gör att ni läsare envisas om att gå in där och läsa? Är det hennes "Hej allihopa!", "Och jag är såååå glad för det" eller "Ehm..." som gör att alla känner en hatkärlek till henne? Jag satt länge och funderade över detta och givetvis måste det vara hennes frukostar som gör det! Tjejen har helt plötsligt blivit allergisk mot allt onyttigt och måste givetvis berätta om detta i stort sätt varje morgoninlägg! :D därför ska jag nu berätta och ge bild på min frukost!! :D



Visst ser det gott ut? Det var det också! Havrefras med jordgubbar i tillsammans med lättmjölk (fy för dig som dricker mellan eller standard!) Sesambröd från Wasa, meganyttigt för det är ju sesamfrön på!! Philadelphia istället för smör, den lätta såklart, endast 11% fett i den, det ni!! Hamburgerkött på för jag hatar hästar! Den röda bollen är ingen boll, det är en tomat som jag skivar på smörgåsen och sen trycker i mig!

Jag hoppas så otroligt mycket att ni förstår min ironi i detta inlägg, miss piggys blogg måste va den tråkigaste i världshistorien, jag tror tom min kära far Rolleboy skulle göra en bättre :D

Det är en otroligt bra dag idag, jag har inte hunnit vara vaken så länge (kaffet hamnade i en termos kl 8 för jag rörde mig inte många cm och sa inte heller så många ord när Emelie kom upp, ist kom hon upp vid 11 och väckte mig och drack lite kaffe. Kom med nyheter gjorde hon också vilket var otroligt roligt! Vi kan snart bli sambos i en trea i stan!! Vi ska åka och titta på den på söndag så det blir riktigt roligt :) Isf flyttar vi in i den 1 dec! En annan bra sak är att Emelie hängt hos mig de senaste dagarna, detta med följd att hon många gånger frågat "Oh tung låt, vilka är det" "In Flames". Emelie har aldrig uppskattat In Flames som jag gjort, hon har tyckt att det varit för mycket skrik i den, men nu är hon fast och ska tolla ner musik och den 29e oktober mina vänner, dagen efter att jag gjort klart min ultrasnygga gadd på vaden så ska vi se dom!! Kommer bli oförglömligt. Återkommer med fler inlägg senare om jag orkar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0