Har du kvar Saaaaben?!

HAHA! Kommer ni ihåg det med Hassan? Visst var det dom som gjorde den tjuvringningen? That's some funny shit! Nu har vi sett klart arkiv x-filmen. Ingen jag har pratat med har sagt något positivt om den filmen men inte vet jag om den var så jävla dålig? Visst, den handlade inget om utomjordingar och sånt shit så det var väl ingen direkt typisk Mulder/Scully film men den var väl ändå helt okej, eller? :D Jag tycker Mulder var megasöt i skägg iaf, dock så gillar jag ju skäggmuffar (inte fittor utan skäggiga män) så det är kanske därför jag blev så nöjd när jag såg honom :) Har tryckt lite räkor också, fan va gott det är ;D Nu ska jag röka igen och ta lite mer nässpray! Väntar på Emelie som ska komma med en sån våg så jag kan mäta upp hur mkt räkor jag ska tina och sen många jag även låna mjöl av henne. Hon har beställt paj imorgon så det är bäst att jag lyder, dock ska pajskalet göras dagen före och stå över natten och jag orkar inte gå på affären nu. Mitt mjöl tog slut när Rebecca bodde hos mig, hon hade en förkärlek till plättar och jag är grym på att grädda så det blev ofta plättar (Det heter P L Ä T T A R, inte pannkakor) Jag har mest mysigt nu med massa tända ljus, berättade för Anna att hon skulle föreställa sig mig knullandes i sängen med massa tända ljus, man får ju så fin hy i skenet av ljusen! Fast jag tror inte att hon ville tänka på det :/ Gissa vad jag ska göra hela dagen imorgon då Anna åker? ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0