Hand i hand till systembolaget.

Nu ska jag gå till stan, ska möta upp Emelie kl 15 då hon slutar och före det har jag lite saker som jag måste ta tag i ;D Vi ska till bolaget jag och min slyna, vi ska köpa något gott att  dricka i helgen, jag är sugen på en Captain Morgan men vi får se vad hon säger! Fan vad skönt det är att snooza då, har inte ställt klockan på väldigt länge men eftersom att jag förstod att jag skulle somna om direkt jag slog igång filmen imorse så ställde jag klockan så att jag inte skulle sova bort hela dagen. Eftersom jag egentligen inte har så jävla mkt att göra idag så hade jag tid och snooza också, det måste ju va bland det bästa sakerna som finns, jag snoozade i 1½ timme och ville bara fortsätta :P Tror att jag ska börja ställa klockan i onödan bara för att få göra de! Däremot hatar jag då andra snoozar och vägrar stiga upp då man själv får sova vidare, känner ni igen det? Det kan helt allvarligt förstöra en hel den för mig! Nej nu skickade mamma Emelie ett mess där det stod att jag skulle åka till stan NU! Bäst att lyda, lyssnar på en sjukt skön låt. Lägger upp den, enjoy :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0