Håll käften och knip!!

Igår var jag mer seg och bakis än på mycket, mycket länge! Ville inte alls festa men vi tog oss iväg på inflyttningsfesten och där blev jag också full, sjöng en del singstar innan jag gick hem för att gå och lägga mig och sova. Somnade snabbt och Emelie började efter det ringa både på mobilen och hemtelefonen utan att jag vaknade. Hon var tom bakom dörren och plingade men fick ingen reaktion av mig! Hon testade en sista gång och då vaknade jag och svarade, var grymt full och trött och ville bara sova. Hon berättade att hon skulle in till stan på gripen och festa och hörde om jag skulle följa med. Givetvis skulle jag inte det eftersom jag som men då vi lagt på slog det mig; Jag missar aldrig en fest och det ska jag inte göra den här gången heller så jag ringde upp henne och bad henne komma upp så jag fick klä på mig igen! Vi åkte till gripen där vi träffade Fredde och Vern, drack lite men jag var inte så taggad så vid 3 tog vi en taxi hem igen, givetvis efterfestade jag och kom inte i säng förrän vid 5 någongång. Taxiresan hem var så grymt rolig, tjejen som körde kom ihåg oss och hade tydligen skjutsat oss före så hon visste nog att vi inte var så pryda, för jävlar va vi fick garva åt henne. Fredrik tjatade hela vägen om att han var tvungen att pissa och det enda tjejen svarade var "Håll käften och knip". Orkat inte gå in på detaljer om gårdagen, det var inte den roligaste kvällen men inte hellre den tråkigaste. Ikväll blir det nog lugnt, känns som att 2 dagar får räcka. 5 dagar till tatuering, wihoo!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0