Goodiania!

Har tagit ner min lappetopp till Emelie för att studera, har skrivit klart arbetet om alternativmedicin! Väldigt spännande att skriva om Samuel Hahnemann, skillnaden mellan skolmedicin och de alternativa behandlingsformerna. Vet att ni är grymt avundsjuka på mig ;D Men det känns bra att jag har gjort det nu, haft lite ångest över de i helgen att jag inte kommit igång med det men jag har haft så mycket annat för mig.
Grymt öm i hela kroppen, jag vet inte vad för akrobatiska övningar jag sysslade med i natt eller om det bara är de faktum att jag återigen fått flera blåmärken på kroppen, life is rough men jag älskar det :D Har åstadkommit en hel del idag, har varit iväg på OK med Hempa, sen tog vi en tur förbi H&M där jag inhandlade ett par nya mysbyxor, en mössa och hårband! Efter det blev det en sväng förbi ICA där man återigen kom ut med fler varor än vad man tänkt sig! Har betalat räkningar och insåg då hur mycket pengar som spenderats i helgen, lite ångest fick jag men hade kvar ett 5-siffrigt belopp efter räkningarna så det lugnade ner mig något! Har också hunnit tvättat och renbäddat, måste tvätta sängkläderna hela tiden nu, börjar bli less på det! Städat har jag också gjort vilket behövdes, kommer inte ens ihåg sist jag dammsög :D Får hoppas att jag får mina böcker imorgon, måste börja med uppsatsen i folkhälsokunskap som skulle vart inlämnat i fredags :P
Håller tummarna för att tjejen som ska tatuera mig ringer imorgon så att jag får åka och titta på tatueringen, sjukt jävla nyfiken på hur den ser ut!! Imorgon ska Emelie jobba efter skolan, dock ledig mellan 15-17 så då ska jag in till stan och bränna penkisar! Var håller du hus Micka?!! Jag saknar dina kommentarer raring, nu ska jag iaf återvända upp på min våning och ta mig en dusch och sen krypa ner under täcket, hoppas ni mår bra mina slynor, jag saknar er!




Fyfan va Jim Morrison var het!





Kommentarer
Postat av: mikkis

jag lever och frodas och växer!! Har jobbat mkt, sitter faktiskt å gör det nu oxå, vill komma å hälsa på snart.....

2008-09-29 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0