Godmorgon mina vänner!

Skulle se the dark knight igår, men jag blev trött och somnade oförskämt tidigt, därför vaknade jag också för ungefär en timme sen. Töjningen hade åkt ut, skräll? Men jag tryckte in den igen vilket gjorde att jag vaknade till på riktigt :( Har legat och försökt somna om men då började tankarna snurra, började tänka på alla saker jag måste göra idag, vilket inte är så fruktansvärt mycket men man blir stressad ändå :) Ska faktiskt lägga mig igen och försöka se filmen men jag saknar att ligga på vänster sida in mot väggen, jävla öra :/ Någon som har ett bra tips på hur man kan göra för att göra hålet lite större innan man börjar töja? Typ funkar det att använda tunga örhängen? Supa fredag, lördag! Så ruuuligt! Tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0