Gårdagen..

blev inte riktigt som jag tänkt. Några öl blev 2 kannor öl + en jääävla massa drinkar och shots, dyrt blev det och full blev jag därefter. Givetvis ska jag fortsätta dricka då jag kommer hem, även om jag är grisfull! Längesen jag så full och det märktes då jag vaknade imorse. Jag har blåmärken överallt, ett bitmärke i kinden och det var stearin på soffan, mattan och bordet. Hur stearinet kom överallt ska vi inte tala om, faktum är dock att det inte är mitt fel, tror jag! Uppsatsen jag skulle skriva är fortfarande inte påbörjad, tur att jag har lärare som förstår en när det tjorvat med böckerna så jag får skicka in det på mån eller tis, skönt som fan faktiskt att dom sa det, rätt mycket ångest släppte. Nu ska jag försöka få bort det sista stearinet och sen bädda sängen, vettefan vad som hänt men allt är upp-och-ner och lakanet ligger halvt under sängen. Ikväll står inflyttningsfest på schemat men först måste vi köpa virke och lite chirre tror jag, en present från bolaget till flickan som håller i festen kanske man också ska inhandla. Idag drar karaoken igång på crompan igen, jag hoppas inte att Emelie får för sig att hon ska dit ikväll och sjunga ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0