Får jag inte trycka upp tuttarna i ansiktet på dig?!

Sådärja, då var min tisdag över. Planen var att jag skulle plugga men jag gick till HC ist och inhandlade lite asiatiska saker som jag tillagade till middag, jag måste nog va asiat i grunden för fan va gott det blev. När jag satt och åt så ringde Hempa och lockade mig in till stan, skulle lämna igen ett par pjucks så de gjrode jag + inhandlade en stor och fin väska. Sen bar det av till trappan för lite trapphäng, där satt vi caughta i en trapp och drack nån öl! Åkte hem vid halv 10 och gick direkt till Emelie med datorn för jag skulle plugga, sitter nu med färg i hela håret och mitt uppsats är lika klar som den var innan jag fick den. Nåja, imorgon stänger jag väl in mig och studerar istället! Emelie står i duschen och sjunger nån randomlåt på pitmål, alltid roligt då hon gör det. Dock gillar jag inte att va här då Emelie duschar för hon kommer alltid med sina monster-tuttar och trycker upp dom i ansiktet, iofs så ska jag väl kanske inte klaga, hon har ju iaf börjat fråga nu innan hon gör det ;D Nu ska jag klä av mig och joina Emelie i duschen, för nu är det hög tid för mig att tvätta ur färgen! Blir en cigg först, undra om Emelie hinner duscha klart under tiden, annars lär nog lilla emsan bli förvånad då jag kommer inklivandes! Det sista hon sa innan hon gick in i duschen var ju dock "du vet vars jag finns om du ångrar dig" Skriver imorgon, jag är caught!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0