Får det lov att vara en Helmut Headbanger?

Nu har jag och Hempa varit på bolaget och spenderat alldeles för mycket pengar. Iofs så lär det räcka länge så man får väl kanske se det som en investering ;D Ska nog iväg och kolla på en trea idag också, inflyttning på den 1 jan, är nog bra det men jag ska ju hem över jul? Vart fan ska jag ha alla mina saker under den tiden? Det brukar dock ordna sig och jag hoppas att det gör det den här gången också :) Ska skriva en CV idag, men vet fan inte vad man ska ha med i en sån, det är svårt då man aldrig sökt ett jobb i hela sitt liv. Jag föredrar som det varit hittills, att jobben ringer mig och jag kommer om det är intressant ;D Någon som vill skriva en cv åt mig? Kom igen, jag vet att du vill!!
Satt här och var skitdeppad, ser på the bucket list, då såg jag att samuel l jackson blivit så gammal, han är ju en av världens bästa skådisar och han i filmen ser verkligen döende ut, jag är inte redo att SLJ kastar in handduken än! Sen insåg jag att det var Morgan Freeman som var med i filmen, inte Samuel L Jackson ;D Så nu är jag glad igen, fast ändå inte, jag gillar inte att se folk åldras på det sättet, jag vill inte bli så gammal! Fick min nya tunnel idag också så nu har jag den i örat ist för den gamla, töjningen går åt helvete också :( Jag tappar den hela tiden då jag sover och nu gör det så jävla ont att jag vill dö. Tog den större töjningen för att den är lättare att vålda, men snart är det fredag och då måste jag ha genom den annars lär den åka ut under kvällen. Nu ska jag se klart filmen, tjyz!



Måntro vad Emelie och jag ska blanda oss för drinkar ;D





Kommentarer
Postat av: Tant Sugar

Fan vad jag vill supa med er!!!! Ska skåla för er nästa helg när jag sitter på bastuflotten :)

2008-09-10 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0