Emelie ser ut som ett fitthår!

Har varit och vinkat av Anna på resecentrum idag, tåget gick 7:28, vi vaknade 7:05! Det är tur att taxi finns ibland ;D Tråkigt att bli ensam men samtidigt fruktansvärt skönt, ska iväg på affären snart och inhandla en massa grönt! Sitter hos Emelie nu och hennes knappar E och R på tangentbordet är borta så det är drygt som fan att skriva! Därför skriver jag inte så långt just nu utan jag ska skriva något otroligt givande då jag kommer hem! Hempa som jag kallar henne har stått och provat kläder, därav rubriken för det enda jag tänkte på när jag såg henne var Luuks tolkning av fitthåret, kommer ni ihåg det? Emelie stog nämligen i leggings och brottarlinne som är något slimmat efter kroppen, enda felet var att hon inte rörde sig som Luuk gjorde ;D Får se vad man hittar på idag, blir nog städ osv. Ska ju som sagt laga mat åt Emelie, en räkpaj som är det godaste som finns!! Jag är dock ingen mästare i köket, men Emelie är inte heller så kräsen :) Nu har Emelie lagt sig i sängen iklädd sin snygga Hello Kitty pyjamas och läser en bok! Vi har som vanligt otroligt givande samtal, nu går det ungefär såhär.

E: Ja jävlar va du ska onna ikväll!
M: Ikväll? Hela dagen!! Tur att vi ska äta räkpaj i kväll, du kommer inte känna någon skillnad hahaha..

Eh, det är väl min och Emelie humor när vi talar med varandra, kanske inte roligt för någon annan men de vi träffar brukar först bli generade åt vårat sätt att tala till varandra, sen tycker dom att vi är cpskadade och sen är vi älskade och alla skrattar ihjäl sig.



Visst är Slemelie ganska söt i sin Hello Kitty pj? ;D






Kommentarer
Postat av: Slem

Fett med stek! Du kan få låna den om du är riktigt snäll :D

2008-09-04 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0