Du kan kalla mig Liza Marklund!

Har fått en kommentar av en av mina bröder? Dock vet jag inte vem av dom det är men antaligen, Glutfargas eller Marcos :D Stod något om pite fientlighet och Liza Marklund. Alla som bor i Norrland vet att Liza Marklund, som kommer från vårt fina landskap också hatar det. Jag hatar inte Pite, jag gillar Pite väldigt mkt faktiskt dock så hatar jag de insnöade jävla fitthororna som bor där. Jag vill inte bli en del av det mönstret som är i Piteå, det är så fruktansvärt tragiskt att alla personer är precis likadana som då dom var fjorton. Var är utvecklingen? Våga växa upp era patetiska jävlar! Känner att jag blir lite aggresiv nu, funderar fortfarande om jag ska komma hem på en snabbvisit, men jag vet inte heller om jag orkar :P Det är så drygt att behöva åka tåg, flyg, buss och bil för att ta sig hem! I Helgen spelar föresten Luleå i Södertälje, jag och Emelie skulle styra folk och sånt dit men det verkar ha runnit ut i sanden, iaf så vet jag inte om vi ska åka dit och sen åka hit och dra på kravallen direkt eller om vi helt enkelt stannar hemma och lyssnar på sportradion samtidigt som vi dricker en jävla massa hotshots och vitryssar!
Har problem med att sova, det är som att jag inte kan sova ensam längre och det bådar inte gott!! Jag tror att Emelie får ta kudden och komma upp och lägga sig och skeda mig för inte fan orkar jag ha en karl springandes här varje kväll! Clara eller Klara ?, dvs tjejen som ska tatuera mig i övermorgon har fortfarande inte hört av sig, börjar bli lite syr nu. Jag vill verkligen se den innan jag ska göra den men tanke på att jag har INGEN aning om hur den ser ut. Tänkte gå förbi idag ändå men då kom Emelie på att hon hade annat att göra, så det får bli imorgon. Idag har jag faktiskt sökt några jobb, får se vad det blir av det men jag är ju norrlänning och vi är eftertraktade här ;D Ikväll ska jag också färga bort min ljusa bajsrand som jag har i håret samt plugga lite! Jävlar va långt jag skrivit, känns som att jag hade en hel del att planera. JUST DET, en sak till.. Hatar ni också när folk i huset bygger om? För här har det slipats, dammsugits och spikats som aldrig förr i typ en veckas tid nu, jävla lyhörda lägenhetsjävel, jag får aldrig sova :(



Hur fan kunde Liza Marklund få en gatsten i Piteå?!





Kommentarer
Postat av: Alina

åå samma här!! :):) är så arg på mig själv att jag var så chockad då jag träffade honom att jag inte kommer ihåg hur det var:(

2008-09-30 @ 15:33:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0