Don't be gentle, its a rental!

Även idag har jag handlat ljus med tillbehör för alldeles för mycket pengar. Är inte långt ifrån en fyrsiffrig summa idag också och den gränsen kommer knäckas då vi lämnar tillbaka bilen om drygt en timme. Sen bär det ner på stan, ska förbi dom där tatueringsställena och höra med dom lite :) Nu ska jag klistra på väggen och hänga upp lite saker som jag köpt sen behöver jag inte mer till min lägenhet, förutom en ny soffa och en ny tv då men det får vänta en stund :P Luktade vanilj när jag kom in till lägenheten, trodde aldrig att lukten skulle sitta i till idag, Forza doftljus! :D Blir att fixa till nu, kan lägga upp bilder sen om ni vill.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0