Djurgårdsjävlar!!

Nu är jag som sagt i sthlm, sitter i norra sköndal hos Patrik men vi ska snart in mot stan. Är galet bakis men jag och Emelie gick och tryckte en bakispizza och då blir allt bättre! Igår drack vi lite mer är vad tanken var, åt inget heller och det hjälpte ju också till. Träffade upp Luleåpojkarna på Röda kvarnen, var som vanligt typ de enda tjejerna men vi är vana vid det. Matchen var jämn och stod och vägde åt båda hållen, Luleå tog ledningen men förlorade till slut med 2-1, jag trodde att dom skulle förlora stort så det var ingen besvikelse. En av ordningsvakterna var sugen på lite Malin/Emelie-love men vi dissade honom och åkte hit istället och söp som idioter. Jag och Emelie blev också utnämnda till att fixa resor, biljetter osv till luleåfans i linköping och norrköping. Så är du boende någonstans där och vill hänga med på bortaresa eller veta planer som händer innan matcher om vi ska hooka upp någonstans så kan du höra av dig till oss ;D Snör iväg ett mail med frågor till antingen mig; Malin [email protected] eller Hempa [email protected] så styr vi!  Södertälje om 2 veckor, någon som ska med? :) Nu ska vi in till staden och bråka med sthlmsjävlar, fest på tåget hem sen utgång på Otten, tjo!





Kommentarer
Postat av: Micka

behöver din sdress så meila den till mej e du gooooo....:)

2008-09-20 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0