Det regnar här i Norpan idaaaag..

less på regnet!! Det regnar inte sådär mycket att det blir mysigt utan det är ett sånt fint regn som aldrig tar slut. Jag vill ha fint väder nu, när det är såhär blir man som deppad och man känner sig inte taggad för att göra något alls. Skulle in till stan idag och fixa med skolan men vaknade med världens värsta huvudvärk så det får vänta till imorgon. Jag och Emelie har ringt på några treor till, får se om det är något. Det är inflyttning på dom den 1 dec och det är perfekt, då får vi bara betala dubbla hyror en månad och det ska nog gå an. Det är tur man har hjälpsamma föräldrar, jag hoppas iaf att dom kan tänka sig att ställa upp och hjälpa mig med hyrorna. Tror att Emelie har smittat mig med ögoninflammation, så känns det iaf så jag tror att jag måste plocka ut linserna och köra med glasögon istället. Ska tvätta idag också, fyfan va tråkigt men skönt då det är gjort!
På fredag ska vi som sagt till våran lilla kurdtjej Seiran och festa, hon fyller år och detta måste givetvis firas :) Har inte träffat henne sen i maj så det ska bli roligt! Hon är sjuk i huvudet och såna människor älskar jag! Får se vart det blir utgång, längesen jag var ut här, om man inte räknar med trappan då så det ska bli roligt :) Man träffar alltid på sköna människor då man går ut här, stoooor skillnad om man jämnför med idioterna man träffar när man går ut i Piteå! Borde egentligen styra upp något att äta till middag, men jag tror att det får vänta några timmar. Jag är trött och känner för att sova! Drömde än en gång om mannen, jag tänker sällan på honom om dagarna nu men nattetid så tar han över, jag hatar det!



Saknar Rebecka och våra äventyr! :D Kom hit raring <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0