Det pirrar till lite!

I magen alltså! För ikväll har jag smidit planer och jag verkligen hoppas att det blir så, dock är det lite detaljer som måste passa in men jag hoppas att det går min väg den här gången! Rebecka kanske kommer om 1½ månad drygt, skulle va så roligt om hon kom och hälsade på mig, den lilla galningen skulle passa utmärkt här :) Har börjat töja igen, tog ut den i fredags för jag visste att om jag hade kvar den så skulle jag supa bort den och det ville jag inte :P Det konstiga är dock att den här gången gör det inte ont, hur kommer det sig? Nåväl, hoppas att den inte åkt ut imorgon för jag vill inte vålda genom den en morgon till, det gör så satans ont. Idag var det elitserie-premiär, roligt att hockeyn börjar även om inte Luleå spelar förrän på torsdag, då spelar dom i stockholm och gissa vilka som ska dit? Jag och Slemelie såklart, vi åker alltså till sthlm på torsdag någon gång och åker nog hem under fredagen! Ska bli roligt att se Luleå, var ett tag sen nu :( Emelie bjöd mig på middag idag, eller jag tror jag mer bjöd in mig själv och det tackar jag för, hos Emelie får man alltid tillagad och god mat, inte alls som mina nudlar med krydda på ;D Dusch nu och sen sängen!



Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser det här!





Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Godmorgon :) allt bra med dig idag ?

2008-09-16 @ 10:40:01
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Godmorgon :) allt bra med dig idag ?

2008-09-16 @ 10:40:45
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0