Det börjar bli dimmigt

nu sitter jag och Emelie hos mig på förkrök och häller i oss drinkar! Börjar bli lite onykter men jag ska hälla i mig så grymt mycket mer ikväll! Nu stängde Emelie in sig i köket med orden "Du får inte komma in" jag misstänker att hon kommer snart med en äcklig shot! Just nu sitter jag och dricker en P2 alltså vaniljvodka, apple sourz, sprite och lite lime. Jag har alltid druckit dessa drinkar för jag gillar då de är lite fruktiga. Har ni inte druckit den så måste ni testa, jag lovar att ni älskar den! Har lockat håret idag och mitt i allt så la min locktång av och botten lossnade? Tror  ni att det är meningen att det ska hända efter att man använt skiten två ggr? Så nu måste jag ringa mamma och be henne skicka ner kvittot :P Ska ringa henne nu för annars kommer jag att glömma bort det. Nu ska vi snart åka till vår lilla kurd som inte har något land. Hon blir hela 21 år idag. GRATTIS SEIRAN!! :D



Norrköpings två mest sjuka människor <3 En hårig Emelie och en söt kurd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0