Dags för lite sömn då!

Nu är efterfesten över och jag har äntligen blivit ensam :P Natten har varit galen, jag har sjukt mkt huvudvärk och är ännu tröttare. Har försökt sova i typ 4 timmar nu men en viss person har inte låtit mig :( Slutade iaf med att huva skar upp foten och jag fick blod fulla golvet, mindre trevligt men det har jag torkat upp nu. Känns som att jag har små glasbitar ipå fötterna och i händerna men det är inget jag orkar kolla upp nu. Tror jag ska sluta köpa såna ljusstakar för varje gång jag har fest eller efterfest så lyckas dom gå sönder! Nu ska jag sova lite, måste vila upp mig för ikväll! Förlåt Emelie för mina blottningar, jag vet att du är van men jag försökte va lite diskret.. ibland ;D Love you!





Kommentarer
Postat av: Mikkis

Ni verkar ju haft en kanonkväll!!!

2008-09-13 @ 09:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0