Apartment inspectors..

Nu ska jag, Emelie och vår vän Jenny åka in mot stan för att kolla på lägenheten, jag vill verkligen att den ska vara fin! Jag vill ha fint golv och fina tapeter samt en schysst planlösning, inte för mycket begärt eller? Annars tänker jag gå lös med tapeter och penslar och fixa själv (yes, vi är händiga jävlar!) Om man nu ens får det dvs, men dom brukar ju inte va så svåra att övertala om man säger att man betalar allt själv ;D Jag är van att bo rätt fräscht, har nya tapeter i lägenheten och väldigt fint golv. Jag tror att jag har en av de finaste (fräschaste) lägenheterna i Hageby, därför vill inte jag flytta till något råtthål där det är fettfläckar och trasiga tapeter. Håll tummarna nu för att lägenheten är fin, jag skriver senare och berättar om det var något intressant!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0