Äckliga jävla gävlebor.

Nu är jag hemma i hageby, gårdagen var rolig som fan då vi träffade Savvan och gick och käkade och sänkte några öl. Vid 22 gick tåget hem där vi sänkte två vinare och sen gick vi ut på Otten där det var lite folk och Emelie blev skitfull :P Vi drog hem vid 1, några äckliga Gävlebor följde med men dom fick inte stanna kvar hos mig speciellt länge då jag hade annat bus för mig. Dom gick iaf till Emelie och stal Rebeckas kamera och sen fick dom bråttom därifrån. Emelie märkte det idag då hon städade och jag hatar verkligen människor som stjäl av andra. Emelie har precis bjudit på middag, blev stekt potatis och vatten, man lever flott som student! Ikväll blir det lugnt då jag fortfarande är bakis sen igår, slutade dock dricka vid 8 imorse så jag får väl skylla mig själv. Förkyld har jag också blivit då vi sov med öppen dörr en stund, jag trodde att jag pallade kyla eftersom jag är norrlänning men det visade sig att jag är en fjant :D Sitter och lyssnar på LHF- SAIK nu, vi leder med 3-2 och jag hoppas att det håller i sig. Rolig hemmapremiär, hade gärna vart där. Nu ska jag dö i Emelie säng en stund, skriver när jag piggnat till! Kåååt eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0