Vingklippt ängel

Jag ber allra ödmjukast om ursäkt, hur kan jag ha prioriterat att ligga och läsa istället för att blogga. Shame on me, jag vet att ni har suttit och längtat hela dagen för att få veta vad som försiggår (Ja, det är ett ord!) i mitt otroligt spännande och fascinerande liv! Just nu sitter jag och spanar över mitt golv, i ett hörn av rummet ligger det ungefär 40 klädesplagg på varandra, jag ska inte tvätta för imorgon så vad ska jag göra med dem tills dess?! Jag tror att de får ligga där och va dammsamlare en stund till. Jag har inte vågat mig in i köket än, jag är väldigt pendant när det kommer till disk, jag hatar att ha disk och då jag har disk så går jag inte in i köket. Jag har inte diskat på 2 dagar, har inte ätit direkt något som ger mkt disk heller men jag vet att det står vinglas där med rött vin i.. Alla som dricker rödvin vet hur glasen blir och jag vill inte diska de jävlarna!!
Okej, till lite mindre relevanta saker. Jag har legat och läst en bok idag! Alla mina vänner har redan läst den för flera år sedan och jag har alltid tänkt på att jag ska ta tag i det och följa i deras fotspår! Nu har jag börjat och den är fan bra, riktigt bra! Ni märker ju, jag glömmer tom bort att blogga!! Vill inte blogga mer nu heller för jag ska lägga mig och fortsätta läsa, sen blir det nog städning :P Får se vad som sker ikväll, vad tycker ni att jag ska göra?

Så ser boken ut som jag läser, den handlar om tjejer på bilden som också skrivit boken. Det är alltså en självbiografi, som jag älskar (tipsa gärna om bra självbiografier). Den handlar om hennes kamp mot psykoser och olika former av missbruk. Läs den!! 


Btw, har en låt som cirkulerar i huvudet för tillfället.. den går ungefär såhär Bam-bam-di-dam-bam-bam-di-dam-dam. Någon som vet vilken låt jag syftar på ^^





Kommentarer
Postat av: pikkis

jo det e duran durans wiew to a kill, he he , e lite på lyset :)

2008-11-08 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0