Vilken genialisk uppfinning!

Nu har jag pluggat klart så nu kan lite av den ångesten försvinna ;D Ikväll blir det mycket lugnt, kanske blir idol eller något annat spännande.. Tråkigt som fan men vad att göra då man är fattigast i världen? Ska ta och städa undan lite nu, bädda sängen osv, hatar verkligen då det är stökigt, kanske ska orka med att dammsuga också :P
Har börjat förstå hur bloggkoll fungerar nu, eftersom jag läser typ 10-15 bloggar varje dag så är detta helt otroligt bra för mig, nu slipper jag komma ihåg vad alla dessa bloggar heter utan jag har lagt till de på bloggkoll så nu behöver jag bara gå in där så finns alla nya inlägg på rad ;D Jag slipper dessutom bläddra fram och tillbaka bland sidorna, jag trycker bara på en knapp så kommer jag till nästa nya inlägg som kan vara av en helt annan bloggare, genialiskt!
Frågan är då bara varför det bara är en av alla mina läsare som lagt till den i bloggkoll, vore de inte enklare om läste allt nytt där istället för att gå in på min blogg 20000 gånger varje dag? Nåväl, det är ju inte jag som måste skriva min cpadress hela tiden, så det är upp till er mina vänner..
Nu till lite nostalgi!



Är det bara jag som gråter när jag ser musikvideon till den här låten?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0