Varför jag älskar Emelie!

När man tror att allt är åt helvete så kommer hon in och räddar dagen!!

Malin säger:

jag vill duscha

Emelie säger:

stackars dig

Emelie säger:

kom ner och duscha om du vill

Emelie säger:

bara du kommer nu

Malin säger:

JAAAA!!

Malin säger:

är de sant?!

Emelie säger:
men ta med schampoo, jag har slut!

Måste springa ner en trappa nu så att jag får duscha men jag får alltså sova nyduschad i nytvättade sängkläder, jag älskar't! ;D och Emelie, det går visst att säga dyker't och längtar't, hur briljanta ord som helst!

________________________________________________

Okej, nu har jag varit nere hos Emelie. Jag vet inte vad som hänt men Emelie är den av oss som brukar springa naken, trycka upp tuttarna i ansiktet på mig och dra ner och visa muffen + röven, detta kan ske närsomhelst och jag är rädd att detta är något som börjar smitta av sig. Varför? Jo för Emelie satt vid datorn då jag kom ner och skulle duscha, i vanliga fall brukar jag klä av mig lite i vardagsrummet för att sedan näcka mig helt i badrummet. Nu slet jag av mig allt i vardagsrummet varpå jag säger "hihi, nu är jag naken" så att Emelie ska titta på mig, vad är det för längtan efter bekräftelse jag har? Nåväl, vi är bra vänner, kanske lite för bra?
När jag ska gå kommer Emelie med sina gigantiska tits, självklart flashar hon dem för mig, jag blir lite skrämd och går ut mot ytterdörren, vad gör tjejen? Hon drar upp tröjan och trycker upp dom mellan/mot innerdörren? Jag är så skärrad att jag knappt kommer ihåg, enda som passerar i mitt huvud nu är ett par gigantiska tuttar, men jag gillar't!! ;D
Nu blir det sängen, fy fasen va gott jag ska sova i natt. Mest mys <3

Följ min blogg med bloggkoll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0