Tipsa mig om resmål!

Sitter och pratar med min kära vän Jenny i telefon vi planerar en kommande resa som jag och några tjejkompisar ska göra till hösten. Skulle va fint med tips på ställen som man kan åka på, det ska vara runt medelhavet någonstans eftersom vi vill ha värme, det får inte vara allt för dyrt och det ska vara ett bra uteliv ;D Vi vill absolut inte åka till alanya så har ni tänkt tipsa om det så kan ni behålla det för er själva ;D Alanya är färdigt för mig nu, har varit där alldeles för många gånger och skämt ut mig ;D
Har sökt en jävla massa jobb idag, känner att jag vill testa på något nytt så vi får väl se om det är någon som nappar, men vem vill inte ha en charmig norrländska på sitt arbete :)
Ska lägga mig nu för jag är jävligt trött eftersom jag knappt sovit något idag, ska upp tidigt imorgon också och åka iväg ut till jenny och jontes hus för att kratta lite mer löv, ska bli skönt att komma ut och göra något faktiskt eftersom jag behöver något som får mig att fokusera på annat än skola/jobb.
Picka; Vad tror du om att du, jag och Jenny styr ihop något nu när vi kommer hem? Jenny ska också hem över jul så skulle va roligt om vi kanske kunde komma till Luleå och parta loss med dig? Jag saknar sig massvis med överdrivet mycket och jag lääängtar tills jag kommer hem och får se ditt vackra nylle igen :D



Snyggve!





Kommentarer
Postat av: Picka

självklart ska vi styra upp nå, det hade jag räknat med, saknar dej som faan gumms!!

2008-11-13 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0