Mm, banan!

Jag fick mycket bra saker uträttat igår, mer än vad jag hade tänkt faktiskt. Jag tar det från början!
Mötte upp Slempa på skvaller efter det gick vi hand i hand mot gyllende måsen där de blev en frukost och en hink med kaffe, som vanligt skrattade vi som idioter och frukosten blev en mysig upplevelse! Efter det tog jag mig till infoteket där jag styrde upp lite skola, kollade vad jag behövde läsa för att kunna söka in på syrra till hösten + när högskoleprovet ska skrivas. Nu har jag i alla fall fått de iväg skickat så vi får väl se om jag får läsa de kurserna som jag sökt :) Slemelie är eld och lågor, inte för att jag ska gå på skolan och stanna kvar i norpan, hon är mest glad över att jag kan jobba på trappan med henne då i baren, inget jag sagt att jag vill men jag tror att hon redan bestämt på den punkten ;D Nåväl, det är väldigt avlägset och jag har ju en tendes att ändra mig fram och tillbaka!
Emelie hade skola vid 12 så då åkte jag hem och studerade lite, städade och pratade med min älskade Malin. Gick efter det till Jenny där jag städade, käkade banan, spydde upp bananen och käkade en mars! Emelie den lilla kattmånten vet precis hur känslig jag är mot lukter och äckliga saker, det behövs seriöst inte mycket så börjar jag hulka mig och ibland händer det även att jag kräks. Detta är något som min familj och vänner tycker är hysteriskt roligt, så även Emelie! Klockan var iaf runt 17-18 på kvällen, jag hade inte käkat något sen morgonen så mitt blodsocker var lågt och hade blodtrycksfall hela tiden, käkade då en banan (som är bland de äckligaste jag vet) så att jag skulle må bättre, när jag stod som bäst och skurade lådor i köket kommer Emelie med en ny skurtrasa som hon precis blött, luktar på den, ger av sig ett vrål och förklarar hur äcklig den är samtidigt som hon i stort sett trycker upp den under min näsa. Jag tar en rejäl sniff i trasan och sen ligger jag över toaletten. Jag kalvar först pga lukten av trasan men de går fort över till att jag dör pga bananen, inte roligt men det går över till slut. Jag går tillbaka till lådorna och fortsätter skura, givetvis hade inte Emelie fått nog av mitt kräks, hon börjar påminna mig om bananen och de jag precis upplevt. Jag vrålar någonstans att jag inte spytt klar och springer in på toaletten där jag nu också stannar en lite längre stund. Fyfan vilken upplevelse, nu kommer jag ALDRIG kunna käka en banan igen! Jävla Slem!!
Annars då? tryckte en pizza efter städande (tack Jenny) och åkte hem för jag skulle sova! Dock gjorde Slem slingor på mig innan, de blev gult och oranget :( Tryckte i silverschampoo som jag sovit med halva natten, ingen skillnad. Nu är jag mycket, mycket nära på att bli mörkhårig kan jag lova!
Nu ska min brorson se mig vinka i camen ;D Ha de bra!!





Kommentarer
Postat av: anonym

grym blogg tjejen!

2008-11-26 @ 17:59:44
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0