I miss your heart, I miss your lonely eyes.

I torsdags var som sagt jag och Jennys till Ingelsta och shoppade loss, i bilen påväg hem kom Takida helt plötsligt! Eftersom jag aldrig lyssnar på radio hade jag också missat att de börjat spela någon annan låt än den där jävla curly sue! Iaf så vaknade mina lite smått avslagna takida-öron till liv igen, jag älskar takida och inte lite heller men de har kommit i skymundan de senaste månaderna då Soad, In flames, Sonata, Disturbed osv har spelats ur mina högtalare. Nu är det på tiden att Takida kommer tillbaka, därför lägger jag upp låten de spelade på rix, jag länge gillat den här låten men jag förstår inte varför de bara släpper relativt lugna låtar? Kanske svenska folket föredrar det, jag vet inte. Vad jag vet är iaf att den här låten är precis lika underbar som alla andra låtar som Takida gjort! 
Nu blir det att lägga sig i duschen med en inpackning i håret, Schööönt! ;D

Eftersom youtube verkar ha lagt ner sin verksamhet för idag så kan jag inte bjuda på låten som jag tidigare hade tänkt, lägger upp en bild på bandet ist, de är ganska gulliga ;D Lägg också märke till Kristoffers (han till höger om Robban) skor, jag vill också ha såna ;D








Kommentarer
Postat av: pikkis

handlake village...

2008-11-08 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0