Telefonterror och ett brev på posten..

Blev väckt av ett samtal idag, det var Jenny som ringde och tydligen var hon pratsugen för hon surrade sjukt länge :) Det är dock alltid trevligt att prata med Jenny, hon är så gullig :D Vi pratade lite om jul om vad som händer juldagen, nyår osv, någon som har förslag på vad man kan hitta på? Jag är sugen på hemmafest på nyår iaf, så någon av mina piteåvänner får gärna styra upp en jävla barkfest i ett hus någonstans ;D
Fick ett brev på posten också, Emilia den lilla sötrumpan hade skrivit ett brev och skickat bilder till mig, sånt förgyller verkligen min dag, blev så jädra glad att det inte ens går att beskriva. Mer sånt Erika! :D
Nu ska jag sätta mig och studera, sen blir det att fixa håret också, ska lägga i en blekning för att se om det blir tillräckligt ljust för att lägga på den mellanblonda färgen :) Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra den här gången!!



Skitväder ute! Denna låt påminner mig om galna alanyatider! Jag måste utomlands snart!





Kommentarer
Postat av: Erran

Självklart ska det bli mer brev:) Jag läser oxå din blogg frenetiskt...kul läsning:) och mkt skratt!!

2008-11-19 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0