Ta tjuren vid hornen!

Dags för dagens andra inlägg, har dock inte gjort så mycket än :P Har legat och myst i sängen och kollat på galna klipp med japaner som käkar mashmallows, har dragkamp och spelar fotboll med kikare fasttejpat för ögonen.. Japaner är galna men fasen vad man får skratta :)  Idag ska jag som sagt plugga men precis som alla andra så är jag en expert på att skjuta upp sådana tråkiga saker, dock är det på tiden att ta tag i det och jag ska göra det direkt efter några "jag ska bara". De Jag-ska-bara som jag ska göra är dock saker som inte tar så lång tid, ska diska bort lite för jag har precis ätit nudlar, ska slå igång kaffebryggaren, röka en cigg, bädda sängen och ta en snabb-dusch :P Sen har jag inga fler saker som jag kan göra, då är det bara sätta sig och slå upp böckerna!
Jag tänkte lägga upp ett av klippena på japanerna, jag garvade så jag tappade andan och jag hoppas att ni också gör det ;D Jag skriver mer ikväll då jag har pluggat färdigt!



Haha dragkamp i Japan ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0