Spenderat natten på akuten.

Haha min underbara fyllekväll slutade på akuten, inte jag som gjorde illa mig och jag kommer inte gå in på vem eller vad som hände heller! Fick iaf spendera natten där, åkte hem hit vid 14 tiden och hittade en lägenhet med blod överallt! Usch det var ingen trevligt upplevelse men nu har jag städat bort allt och lägenheten ser återigen ut som en lägenhet! Var tänkt att det skulle bli trappan ikväll men jag lär ju bli för trött med tanke på att jag inte sovit något i natt, iofs hade jag kunnat ta en snabb powernap nu men jag tror att jag har alldeles för många tankar i huvudet som snurrar. Lite mat på det här så kanske jag börjar må bättre och sluta skaka. Fortfarande i chock dock, äckligt sår och mycket blod. Usch och huvva! ;D





Kommentarer
Postat av: Anonym

vo fan ha hende?

2008-11-27 @ 23:01:22
Postat av: Brandon Lee

För mycket Captain Morgan,en vass dryck för sjörövare som vill leva rövare och gå på plankan och leva livet på en svärdsegg,hej o hå,.lätt att skära sig i fyllan o villan. Ha det Piteå.

2008-11-27 @ 23:10:54
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0