Sonata Arctica och en sovkompis

Jag har haft en sovkompis i natt, aldrig fel när man får dela säng med en sån pudding som jag fått göra i natt, gurr ;D Vaknade iaf av en väckarklocka för ungefär en timme sen, min kära vän Slem klev upp och gick ner till sig, Emelies bror är nämligen här och hon skulle ner och säga hej då till dom. Jag skulle själv fortsätta sova, problemet var bara det att så fort jag stängde ögonen så hörde jag "she should not lock the open dooooor, spring iväg, spring iväg, spring iväg, fullmoon is on the sky ans he's not a man anymooore", Sonata-skadad som man är var det bara att kliva upp, öppna upp laptopen och starta igång winampen ;D
Har också lagt upp filmerna från spelningen på youtube, kändes som att det var på tiden eftersom att det ändå var 3 veckor sedan vi var och såg SA, däremot blev det bara två filmer då Slem i stort sett överröstar Tonys skönsång i de andra filmerna ;) I love you <3
Måste förövrigt säga att det är rätt skönt att vara nykter på helgerna och vakna upp pigg, jag är fortfarande fattigast i världshistorien så ikväll har jag inte råd att dricka, typiskt! Slemelie ska dessutom jobba och utan Slem är det ingen fest (om inte Micka är där såklart ;)) Över och ut, nu ska jag lyssna på sonata och duscha!



Kass kvalla men ljudet är väl ändå helt okej för att vara från en telefon?
Jasijasi, adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0