Shut up and sing!

Saudan saudan va mitt besöksantal har sprungit iväg idag, nästan dubblat vad det brukar vara och jag har ingen aning om vad jag kan ha gjort? Kul iaf! Kul är också att någon vågade sig att kommentera i bloggen så tack till kjelleboooi, det glädjer mig att någon kommenterar och tack, jag vet att min tatuering är niice ;D
Nu har jag pluggat färdigt för idag, skönt som fan att jag fick det där inskickat, jag har varit så jävla slö på pluggfronten så nu får jag plugga som en idiot istället, men jag har bara en sak till att göra sen kan jag slacka med det ett tag till :P
Fick ett sms tidigare av en man "E du på trappan nu igen o super", förklarade snällt att jag satt hemma och dök bland studieböcker och tydligen satt han också hemma så varför i helvete skickar man ett sånt sms? Det slutade med att jag pikade han för att han var en sån kärring och bara satt och smygspanade på mig sist jag var där och vågade sig inte fram utan skickade senare ett sms då jag gått och frågade vart jag var och att jag skulle komma tillbaka. Jag kallade honom för kärring, fick till svar att han skulle komma nu och chocka mig ikväll om det var så? Jag får nog va kärringen idag för jag orkar inte med besök ;D
Såg på dokumentären med dixie chicks i natt, började se den då jag var hemma i pite då den visades på tv då. Såg dock bara drygt halva för jag skulle upp före fan så jag tollade lite och kollade genom den igår ist, jag gillar't! Inte riktigt lika bra som dokumentären om metallica men ändå helt sevärd, jag blev så imponerade att jag tom laddade ner deras album! Inte för att jag tror att jag någonsin kommer att lyssna på de men ändå!
Nu blir det en cigg, en dusch och så ska jag gå ner till Emelie och höra hur det går för henne! Jag älskar verkligen att jag har en av mina bästa kompisar i lägenheten under mig! Life is good!

Är det förövrigt någon som vet då säsong 8 av Scrubs börjar sändas? ;P Jag saknar Turkelton!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0