Shape is the shiiet!!

Hej kompisar! Nu har jag och Jennys varit iväg och gjort Ingelsta! Fyndade en jävla massa, fick t.ex. en ny glasbägare till min kaffebryggare helt gratis av kvinnan på Shape, tack för det! Fyndade också en massa andra saker som ni absolut inte är intresserade av och därför tänker jag inte heller nämna de sakerna här!
Pickablea; Var fan ska jag hitta rosvatten? Nu har jag kollat i både Linköping och här i Norrköping efter det, finns fan inte! :(
Emelie har skrivit klart sin hemtenta idag, med andra ord menas det att vi ska åka till trappan och ta en efter-tent-öl! Längesen man var där och sist var det så jävla tråkigt, hoppas att det blir bättre idag :) Ska även bjuda Emelie på mat idag, hon hade tänkt äta stekta ägg till middag och detta är inget man kan grunda på då man ska dricka öl, kände mig därför tvingad att bjuda och som tack står hon nu och lagar till skiten :P Ska börja sminka och fixa till mig lite, om man kanske ska köra på klänning ikväll, vad tror ni? Njaaae, kändes lite överambitiöst! Lyssnar på Northern kings - FAN va bra!
Hörs när vi kommer hem, nu är maten klar! Tjo!!





Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas ni får kul

2008-11-07 @ 04:07:51
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Pikablea

Har du kollat öb? Annars så finns det både på coop å ica vid hyllorna med utländsk mat, lycka till annars skickar jag ner en flaska åt dej, säg bara till :)

2008-11-07 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0