Projekt blond!

Idag har jag påbörjat mitt projekt att bli blond igen, blev sugen på det för ett tag sen men kände att det skulle bli alldeles för mycket jobb med det då jag är så mörkhårig just nu. Fick dock en utväxt och insåg att jag inte haft min naturliga hårfärg på flera år så nu ska jag fan ta tag i det iaf och bli ett blondhuvud :) Körde in två blekningar idag, dock blev det inte så stor skillnad förutom att utväxten blev ljusare och den mörkbruna nyansen på resten av håret blev mellanbrun :P Imorgon ska jag gå och köpa mig några avfärgningar, sen ska jag slänga in en blekning på det och avsluta med en mellanblond färg, efter de får jag slinga håret eftersom och till slut hoppas jag på att jag ska bli blond :) Mycket jobb men jag hoppas att det blir värt det i slutändan!
Får se vad som sker ikväll, lär få främmande så vi får väl se vad han vill hitta på. Lägger upp en skön låt som ni kan lyssna på när ni saknar mina inlägg allt för mycket, hörs imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0