Penntroll?

Slemelie jämnförde mig med ett penntroll i hennes blogg, vettefan om jag skulle gå så långt men det är ju roligt att jag kan bjuda på mig själv och låta människor skratta åt mig. Färgen börjar ändå ta sig, trodde inte att den här sista blekningen skulle göra så mycket men faktiskt så blekte den upp rätt bra och jag tror att jag ska lägga på färgen imorgon redan. För även om mitt hår tål hur mycket blekningar som helst utan att bli det minsta nött så är det en annan femma med min hårbotten, ärligt så känns det som att någon hällt syra där, jag har sår ÖVERALLT!
Ska lägga mig nu och kolla de nya avsnitten av gossip girl och how i met your mother och sen ska jag sova, tänkte kliva upp relativt tidigt imorgon och plugga :) Haha lägger upp en bild så får ni väl avgöra om ni håller med Slemelie om att jag ser ut som ett penntroll ;D




Det tar sig ;D





Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hääärligt! ;D

2008-11-19 @ 04:44:38
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Den kommer :) Förlåt att det tagit sådan tid. Får be om ursäkt.

2008-11-19 @ 04:53:35
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0