Öl ist för böcker

Blev massa öl ikväll, kom precis hem efter en lång jävla promenad i minusgrader :( Skulle egentligen plugga men strupen var torr och längtade efter öl så när jag blev erbjuden att dricka öl så kunde jag inte heller tacka nej (alkisvarning, någon?) men roligt har jag haft och jag ångrar inte mitt val även om jag kommer vakna upp med grym jävla ångest imorgon med tanke på att jag har sluttenta + en uppsats som ska skrivas :(
Har inte käkat något idag så nu är det dags för middag, har grymt stökigt också så borde nog städa men sängen känns mer lockande med tanke på att jag håller på att frysa ihjäl, skriver senare när jag vaknat istället, ha de guld!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det e skit nice dååå :) Då hörs vi där o meckar ihop ngt fint ;)

2008-11-21 @ 10:57:04
URL: http://cherriana.blogg.se/
Postat av: Söderlund

KLart man gillar Leksand.

Jobbar för hemsidan osv :)



Hehe jodå, en aning.

2008-11-21 @ 13:17:29
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0