Nu fortsätter projekt blond!

Var på affären för jag skulle köpa en avfärgning + en till färgning, givetvis fanns det inte avfärgningar så jag köpte en till blekning som ska bleka mer, hoppas på att de hjälper :P Måste nämnligen få de rätt ljust innan jag kan lägga på den mellanblonda färgen i håret, efter de blir det enkelt att bli blond, bara att slänga på slingor eftersom :)
Ska ner till Emelie nu och fortsätta med detta projekt, jag hoppas som fan att det blir bra för jag vill bli ljus nu! Märks väl om jag passar i det eller om jag måste färga tillbaka det till mörkt. Men är blond ens naturliga hårfärg så bör man väl också passa i den? Nåväl, berättar hur de gick sen! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0