Northern kings..

Måste bara meddela att en av finnarna/svennarna (vem av de 4 var vad?) berättade för Emelie att Tony Kakko spelar i ett coverband som heter Northern king, självklart var detta något som man skulle kolla upp och fyfan va bra. Det var förövrigt inte bara Kony Takko som var med utan de andra är också briljanta musiker från Finland som också de är väldigt kända! Säger namnen Marco Hietala, Jarrko Ahola eller Juha-Pekka Leppäluoto er något? Inte? Då gillar ni fan inte metal!
Ska inte sitta här och glorifiera de bandet, jag ska lägga upp ett smakprov på en av låtarna de gjort, som jag förövrigt tidigare lagt upp här i bloggen fast då i sitt original!
Nu blir det en dusch och sen ska jag förbi och skicka några böcker till en tjej som köpt de av mig, aldrig fel med lite extra pengar! Sen mina vänner, ska jag ta mig in till stan för att leta upp Pronovahuset och ta mig på en arbetsintervju eller något liknande. Håll tummarna, tjo!

 

Vad tycker ni?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0