Ni kan kalla mig apelsinhuvud.

eller så farligt är det inte men inte fan är det ljust heller. Hårbotten är dock bland de vitaste hårfärgerna jag sett någonsin, resterande av håret är i en nyans av orange, INTE fint! :P Men imorgon fortsätter detta evighets projekt och vi får väl se om jag blir ljus snart! Tror vi skippar att färga mer i hårbotten nu och koncentrerar oss på övriga håret, tror du att du klarar det Slempa?
Nu ska jag lägga mig, skulle väldigt gärna lägga upp några bilder på min otroligt sexiga hårfärg men jag tror att ni får klarar er utan de! Nya avsnitt av desperate housewives och entourage väntar nu, god natt :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Malin, vars hittar du nya avsnitt av Desperata? Eller jag har också hittat, fast dock utan text och det orkar jag inte med haha :p. Fast du kanske ser utan text? :p

2008-11-18 @ 01:07:14
Postat av: Emelie

Alltså, det var ju jag. Kiruna Emelie som skrev den förra kommentaren haha. Tänkte att du kanske inte hajjade det höhö :p

2008-11-18 @ 01:08:42
Postat av: Malin

Vet inte vart jag ska svara men vet inte om du ser det här heller :P Jag kollar utan text för annars kollar jag bara på texten och missar själva avsnittet ;D Grattis i efterskott också, skönt att va myndig?

2008-11-18 @ 01:48:42
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men åååh det är ju jobbigt och se utan text :p. KAn du inte göra två saker samtidigt Malin haha. Och när jag nu lämnar kommentarer så kan du svara när du skriver dina inlägg för att jag läser ju självklart dom varje dag :p. Och tack tack, det är skönt som fan och slippa jaga folk som måste langa haha :p

2008-11-18 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0