Min tatuering kan misstas för Chewbacca!

Nu kommer jag med de tredje och sista blogginlägget för idag! Har inte gjort ett skit idag förutom att jag då pluggat halva dagen, sen ringde en tjej och skulle ställa massa frågor, jag har ju för fan nixat min hemtelefon!! Blev arg där en stund men insåg att man var tvungen att göra det var tredje månad, naturligtvis har de gått 3 om inte ännu fler månader sen jag gjorde det! Sökt lite jobb i vanlig ordning men inget som jag vill ha egentligen men varför inte liksom, kan ju kanske vara något intressant :P 
Tog en dusch också och skulle göra en inpackning, när jag stoppat de i håret insåg jag att de skulle vara i håret i ungefär 20 min, dvs 15 min längre än vad jag brukar spendera i duschen! Jag insåg snabbt att jag var tvungen att fördriva tiden så jag bestämde mig att raka benen, jag har dock en sån rakhyvel där de sitter skum på hyveln, jag slipper alltså allt förtjafs med skum osv, med andra ord så tog de alltså två sekunder. Eftersom att jag inte kan raka utsidan av vänstra benet (har en ny tatuering och är allergisk mot den röda färgen, den läker inte) så gick det ännu snabbare, dock inte så nöjd med de då jag vill raka på min tatuering, den är helt läkt i övrigt förrutom de röda detaljerna. Jag ska ALDRIG tatuera in röd färg igen, iaf så kommer snart min tatuering se ut som Chewbacca eftersom att jag inte kan raka där :(.. trevligt!
Nu bär det av till Jenny och Jonte, Emelie ska dock inte med för hon har för ont i tatueringen, i know the feeling och jag förstår henne! 




Min tatuering/Chewbacca ;D Ser ni skillnad? Because I don't!





Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

tack tack, den gick super bra =)

2008-11-14 @ 21:03:00
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: linnea

du det där var ju en redigt snygg tatuering må jag säga

2008-11-14 @ 21:07:52
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe den var rolig men du skicka mig ditt mobb nr har supit bort mobil helvetet....hur är det med dej

2008-11-15 @ 19:19:03
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0